Blog
Det kimer nu……
Som mange af jer sikkert har oplevet, så har vi i øjeblikket lidt længere behandlingstid i vores support og vi vil meget gerne gøre det helt klart, at det ikke er fordi vi ikke vil snakke med jer;-), men simpelthen fordi at rigtig mange ønsker vores hjælp i disse dage.
Vi modtager mange opkald omkring årsafslutninger og lageroptællinger, hvilket der jo er ”højtid” for lige nu, men vi er selvfølgelig også kede af, at ikke alle kommer hurtigt igennem.
Bliv endelig ved.
Blot fordi vi har travlt, skal du endelig ikke holde dig tilbage. Vi er skam klar og sidder og venter på dit opkald – der er blot ikke så lang ventetid mellem opkaldene i øjeblikket :-)
Vil WinKAS så gøre noget for mig som kunde?
Jo jo – Den har vi da også tænkt på. Vi har nu igangsat to nye tiltag for at afhjælpe den længere behandlingstid som nogle har oplevet:
- Vi udvider vores telefonsystem, så du kan lægge en besked. Beskeden sendes direkte til vores fælles supportmail, hvor din besked fremsendes som en lydfil, som vi kan aflytte og reagere på. Vi forventer, at denne løsning kan være i drift inden for 7-14 dage.
- Vi ansætter endnu en supporter til at tage imod opkald og mails fra jer.
Hav tålmodighed med os lidt endnu :-)
Med venlig hilsen
WinKAS Support.
-
Oprettet: 26.02.14 00:00 Forfatter: Glade Gurli
Jeg kom igennem med det samme!!! :-)

